Witaj, Czcigodny Przybyszu!

Wygląda na to, że jesteś tu nowy. Jeśli naprawdę jesteś tym zainteresowany, kliknij w te przyciski!

In this Discussion

Powered by Vanilla
Kurtka M65 - szybkie pytania
  • Jako że z mojej oliwkowej M65 jestem bardzo zadowolony, postanowiłem sprawić sobie również jedną w kamuflażu woodland. Śledzę na razie kilka aukcji na allegro, ale to, co mnie zaintrygowało, to naszywka na jednej z kurtek. Próbowałem poszperać w internecie, ale nie znalazłem nic podobnego- jestem dość zielony w temacie ;) Czy ktoś z was mógłby ją dla mnie zidentyfikować?

http://allegro.pl/s-r-kontraktowa-kurtka-m-65-usarmy-woodland-i3115864245.html

• Wygląda na 1st cavalry division.
  • Kupiłem podpinkę unicor z 2002 do so sew z 1981. Kompletnie nie pasowała. Czy do alphy z 1980 będzie tak samo?
  • Prawdopodobnie bedzie podobny problem. Ja przymierzalem dwie podpinki z lat 1999-2000 i zadna w 100% nie pasowala do Goldena 82 o Alphie 74 nie wspomne. Guziki nie pokrywaly sie z dziurkami. Rozmiar tez byl jakby wiekszy
  • To niezła lipa. Olewali sprawy zgodności rozmiaru. I znajdź tu pasującą podpinkę. 
  • Szukaj w kontraktach z podobnego okresu. Na forum pisano ze z wiekiem tzn im młodszy kontrakt, tym kurtki były ciut większe, wiec i podpinki 'rosły"
    Jak sprawa guzików to male piwo, mozna przeszyc. Gorzej jak podpinka wyłazi na wierzch w okolicach głównego zamka :/
  • przy dobrze dobranym rozmiarze nie zanotowałem, ba nawet nie przeszyłem guzika w żadnej z moich podpinek w stosunku do kurtki.
  • Z tego wynika że rocznik ma kolosalne znaczenie.
  • mrfreeze
    Czy odleglość między 1-2 dziurką w podpince powinna być 12,5 cm ,a 2-3 -25cm licząc od bocznej, górnej dzurki ?(podpinka do sosew81)

• Ktoś sprzątnął mi z przed nosa, na ile oceniacie jej wartość?
    Mało znany kontraktor Vanderbilt Shirt Co., Inc.