Witaj, Czcigodny Przybyszu!

Wygląda na to, że jesteś tu nowy. Jeśli naprawdę jesteś tym zainteresowany, kliknij w te przyciski!

In this Discussion

Powered by Vanilla
Kurtka M65 - szybkie pytania
  • Jak skończysz się ,,bić,, to daj znać :) .Tak się zastanawiam z czego ona jest zrobiona?
  • Nie znam się na tkaninach ale chyba jest wełniana.
  • No to się zaskoczyłem trochę z ta podpinko kamizelką :D
  • Witam kupiłem M65 Cherokee Industries Inc SR kontraktową ,widoczną w linkach :Shooter,Devil.Teraz czekam na przesyłkę jak spasuje rozmiar.
    Dzięki za wszystkie rady.Teraz dalej obserwuje wątki obecne na tym Forum i poluję na następne "piękne sztuki M65".
  • nie ma problem ;) polecam się na przyszłość :))
  • Witam, a kurtka So-Sew Styles Inc.to dobra kontraktowa M-ka?
  • @darcek nie zadawaj głupich pytań proszę cię czytał artykuł Blatia ??
  • darcek! Co ty kombinujesz? Ha!
  • http://allegro.pl/kurtka-m51-m65-kontrakt-l-r-alpha-industries-i1924240190.html co to ?? nie potwierdzone, że to alpha, ale ktoś może pogonił człeka już o metkę :P
  • a nic, nic Lobo47 :-) jak już wykombinuje to napisze, :-) dzięki devil za konstruktywną krytykę;-) czytałem, czytałem.
  • To jak czytałeś, to się cieszę i więcej już o takie głupoty nie pytaj :D
  • Cześć wszystkim :)

    Co jest lepsze Waszym zdaniem m65 z Helikona czy m65 Alphy z Chin ?

    ps. mogę je mieć w tej samej cenie  

  • Jeden kij bo to z chin i to z chin. Z tym ,że Alpha to kurtka z renomą i historią, która poszła już niestety w komercje. Jak bym miał brać to brałbym Helikona, a z ciekawości jaka cena i rozmiar.
  • L- ka za 200zl ,tylko jeszcze zastanawiam się jak odróżnić czy ta Alpha jest z Chin czy szyta jeszcze w USA bo ma tak jak pisał Blatio czyli :

    - trzech poziomych kresek pod rozmiarówką

    - czarnej metki z logo producenta pod główną metką; 

    - małej czarnej metki z logo przy skraju lewej kieszeni piersiowej